Менеджер по роботі з персоналом

Обов’язки:

  • повний цикл підбору нових спеціалістів в команду (аналіз позиції, опис вакансії, розміщення вакансій, аналіз резюме, проведення телефонних інтерв’ю, а також — співбесід, ведення бази кандидатів та звітності, формування кадрового резерву);
  • ведення кадрового діловодства у повному обсязі, у тому числі підготовка наказів та збір всіх необхідних документів, згод від співробітників компанії;
  • написання положень, інструкцій тощо;
  • організація внутрішньої комунікації в компанії;
  • HR-аналітика, бюджетування;
  • онбординг нових членів команди, допомога в проходженні періоду адаптації;
  • побудова HR-процесів, у тому числі мотиваційної системи та формування KPI для співробітників компанії;
  • ведення військового обліку;
  • організація та координація медичного страхування співробітників компанії. 

Вимоги до кандидатів:

  • знання трудового законодавства, враховуючи зміни пов’язані з воєнним станом та досвід роботи з програмним забезпеченням для управління персоналом;
  • вища освіта (бажано за фахом психологія, управління персоналом, менеджмент);
  • досвід роботи в системній компанії від 5-ти років;
  • графік роботи: понеділок-п’ятниця з 9.00 до 18.00, обідня перерва з 13.00 до 14.00.

Переваги роботи з ЕКУ

Ринковий рівень заробітної плати, можливість кар’єрного росту, офіс в сучасному БЦ.

Менеджер по роботі з персоналом
Догори