Обов’язки:
- повний цикл підбору нових спеціалістів в команду (аналіз позиції, опис вакансії, розміщення вакансій, аналіз резюме, проведення телефонних інтерв’ю, а також — співбесід, ведення бази кандидатів та звітності, формування кадрового резерву);
- ведення кадрового діловодства у повному обсязі, у тому числі підготовка наказів та збір всіх необхідних документів, згод від співробітників компанії;
- написання положень, інструкцій тощо;
- організація внутрішньої комунікації в компанії;
- HR-аналітика, бюджетування;
- онбординг нових членів команди, допомога в проходженні періоду адаптації;
- побудова HR-процесів, у тому числі мотиваційної системи та формування KPI для співробітників компанії;
- ведення військового обліку;
- організація та координація медичного страхування співробітників компанії.
Вимоги до кандидатів:
- знання трудового законодавства, враховуючи зміни пов’язані з воєнним станом та досвід роботи з програмним забезпеченням для управління персоналом;
- вища освіта (бажано за фахом психологія, управління персоналом, менеджмент);
- досвід роботи в системній компанії від 5-ти років;
- графік роботи: понеділок-п’ятниця з 9.00 до 18.00, обідня перерва з 13.00 до 14.00.
Переваги роботи з ЕКУ
Ринковий рівень заробітної плати, можливість кар’єрного росту, офіс в сучасному БЦ.
Менеджер по роботі з персоналом