Офіційна інформація для споживачів

У своїй діяльності ЕКУ дотримується всіх вимог і стандартів, встановлених державними органами, щодо якості обслуговування клієнтів

Порядок подання звернень, скарг, претензій споживачів

Подання письмової заяви на особистому прийомі у керівництва компанії

Подання письмової заяви поштовим зв’язком на адресу компанії

В електронному вигляді на e-mail компанії

Вимоги до оформлення звернень, скарг, претензій споживачів

Обов’язково мають бути вказані: повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання

Має бути викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо

Письмове звернення/скарга/претензія споживача мають бути підписані заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. У разі подання звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається

Порядок розгляду звернень, скарг, претензій споживачів

Попередня відповідь на звернення/скаргу/претензію споживача надається протягом 1 (одного) робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії, якщо у ньому вказана адреса електронної пошти споживача, номер телефону. Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів

Порядок визначає

Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.

І. Дії працівників або свідків

Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії яка становить загрозу електробезпеці:

Строк подачі інформації: Негайно

Кому подається інформація: для працівників – безпосередній керівник працівника або інша уповноважена особа на підприємстві; для споживачів – центр обслуговування споживачів АТ «Енергетична компанія України»

Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на проводи повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося, через засоби зв’язку або нарочним безпосередньо керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві, для споживачів – центр обслуговування споживачів АТ «Енергетична компанія України» за телефоном: 068-268-05-60

ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб

Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці

Строк подачі інформації: Негайно

Кому подається інформація: У разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв’язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС, центр обслуговування споживачів АТ “ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ” за телефонами: 068-268-05-60

Порядок дій: Керівники на місцях, перш за все, повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати, за необхідності, надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.

Зміни тарифів

Зміни тарифів на регульовані ціни (тарифи) публікуються на сайті НКРЕКП: https://www.nerc.gov.ua

Зміну ціни на сегментах ринку РДН і ВДР публікуються на сайті Оптового ринку: https://www.oree.com.ua

З чинними тарифами на послуги з розподілу електричної енергії, що діють з 01.01.2022 року, згідно з відповідними Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), ознайомитися можливо на сайті НКРЕКП: https://www.nerc.gov.ua/?id=37480

Контакти для споживачів

АТ «Енергетична компанія України» (ЕКУ)

Режим роботи

понеділок-п’ятниця
09:00 – 17:30 

вихідні дні
субота – неділя

Адреса

04070, м. Київ, вул. Іллінська 8

Телефон

+38 (068) 268 05 60

E-mail

office@ecu.gov.ua

Код ЄДРПОУ

32984271

Прокрутити вгору